Friday, November 6, 2009

AANGENAME ONS ANGRY GOD

Afrikaans

Robert Mills
Reg vanaf die eerste vers, Esegiël vertel ons, in God se eie woorde, dat, selfs al is hulle gerig was om sy uitverkore volk, met wie hy lief duur, en deur wie hy later sou gestuur Sy eniggebore Seun, het hulle gesondig het en sou gestraf word .(Johannes 3:16-17) Die straf vir die sonde was, van die begin af, die dood, dit is "skeiding van God." Adam en Eva sou geleef het vir ewig moes hulle geëet van die boom van die lewe, in plaas van die verbode boom van die kennis van goed en kwaad, 'n pragtige boom wat gegroei het in die middel van Eden. (Genesis 3:2) As gevolg van hulle sonde, het hulle verban is uit Eden, en die "Boom van die lewe," wat sal floreer in die nuwe Jerusalem. (Openbaring 21:2)

In die tyd van Noag het God kwaad was op die sonde van die hele mensdom en vernietig alles behalwe 'n gesin in die groot vloed. In hul woestyn omzwervingen, Israel gesondig het, herhaaldelik en al die generasie wat het van Egipte nie, maar 'n paar, het nooit geleef het om selfs sien die beloofde land. Dat die nuwe generasie grievously weer gesondig het, en God het deur Esegiël hierdie woorde aan sy woede te kenne gee en wat sou gebeur as gevolg van dat. God en sonde is heeltemal in stryd. So, Hy het Sy Seun gestuur het om 'n finale opoffering om voor te berei' n volk wat kan hemel betree en te wees met Hom vir ewig.

As gevolg van Golgota, die Apostel Petrus in staat was om te antwoord die sondaar se huil, op die besef van hulle skuld, "Broeders, wat moet ons doen?" (Handelinge 2:37) Die antwoord op daardie vraag vir almal sondaars is nog steeds dieselfde Petrus gegee het. "Bekeer julle en word gedoop, elkeen van julle in die naam van Jesus Christus tot vergewing van sondes, en julle sal die gawe van die Heilige Gees."(Handelinge 2:38) En ons vertel word in Handelinge2:47, "die Here bygevoeg word aan die kerk daagliks, soos moet gestoor word. 'N Beter vertaling lui, was "gered word."

Esegiël 7: 1-27 (King James Version)

1 Verder het die woord van die HERE tot my gekom en gesê:

2 Ook, Seun van die mens, so sê die Here HERE tot die land van Israel; 'n einde, die einde het gekom oor die vier hoeke van die land.

3 Nou is die einde oor jou kom, en ek sal stuur my toorn op jou, en sal jou oordeel volgens jou weë, en sal vergelde op jou is al jou gruwels.

4 En mine eye shall not spare thee, of sal ek jammer, maar Ek sal jou weë oor jou beloning, en jou gruwels sal in jou midde, en julle sal weet dat Ek die HERE is.

5 So sê die Here HERE, An evil, an only evil, behold, gekom het.

6 'n einde het gekom, die einde kom, is: dit watcheth vir jou;, behold, it is come.

7 Die oggend is come unto thee, O thou that dwellest in die land: die tyd kom, die dag van die nood is naby, en nie die klinkende weer van die berge.

8 Nou sal Ek binnekort my grimmigheid uitgiet op jou, en vervul my toorn teen jou, en Ek sal jou oordeel volgens jou weë, en sal jou beloon vir al jou gruwels.

9 En my oog sal nie spaar, of sal ek jammer: ek sal jou beloon volgens jou weë, en jou gruwels wat in die midde van jou is, en julle sal weet dat Ek die HERE is wat slaan.

10 Kyk, die dag, kyk, dit kom, is: die oggend is 'uitgegaan, die roede het geblom, trots het hoof knoppie.

11 Geweld is opgestaan het in 'n roede van goddeloosheid: nie een van hulle sal bly, of van hulle menigte of van enige van hulle se: nie, en sal daar geween wees vir hulle.

12 Die tyd het gekom, die dag draweth naby: laat die koper nie bly wees, en ook nie die verkoper mourn: for wrath is upon all the multitude thereof.

13 Want die verkoper sal terugkeer na wat verkoop word nie, hoewel hulle was nog in die lewe: vir die visie is die hele skare daarvan, wat sal nie terug te raak; nie, en sal enige versterk homself in die ongeregtigheid van sy lewe.

14 Hulle het die ramshoring geblaas, selfs al maak alles klaar, maar niemand gaan hy na die geveg, want my toorn is op die hele menigte daarvan.

15 Die swaard is sonder, en die pes en die hongersnood binne: hy wat in die veld sterwe, met die swaard, en hy het dit is in die stad, hongersnood en pes sal hom verteer;.

16 Maar hulle dat van hulle ontsnap sal ontsnap, en dit word op die berge soos duiwe van die dale, almal van hulle rou elkeen vir sy ongeregtigheid.

17 Al die hande sal slap word, en al die knieë sal swak wees soos water.

18 Hulle sal ook gord hulleself met 'n roukleed, en verskrikking sal hulle oordek; en skaamte sal op al die gesigte, en kaalheid op al hulle hoofde.

19 Hulle sal cast hulle silwer in die strate, en hulle goud sal verwyder word: hulle silwer en hul goud sal nie in staat wees om hulle te verlos in die dag van die toorn van die HERE: hulle sal hulle siele te voldoen nie, en vul hul ingewande : want dit is die struikelblok van hulle ongeregtigheid.

20 Soos vir die skoonheid van sy sieraad, hy het dit neergesit in die majesteit, maar hulle het die beelde van hul gruwels en het hul verfoeisels daarin: therefore have I set it far from them.

21 En Ek sal dit in die hande van die vreemdelinge vir 'n prooi, en aan die goddelose van die aarde vir' n buit, en hulle sal besoedel nie.

22 my gesig sal ek sy beurt ook van hulle, en hulle sal my geheime plek besoedel, want die rowers tree in dit, en dit verontreinig.

23 Maak 'n ketting, want die land is vol van bloedige misdade, en die stad is vol geweld.

24 Daarom sal Ek bring die ergste van die nasies, en hulle sal hul huise in besit: "Ek sal ook die praal van die sterk te maak om op te hou, en hulle heilige plekke, word verontreinig.

25 Destruction cometh; en hulle sal soek na vrede, en daar sal wees nie.

26 Mischief shall come upon mischief, en gerug op gerug word, dan sal hulle 'n visie van die profeet te soek nie, maar die wet sal omkom van die priester, en die raad van die oudstes.

27 Die koning sal rou, en die vors sal met verwoesting beklee word, en die hande van die mense van die land sal nie ontsteld word nie, sal ek vir hulle nadat hulle weg, en volgens hulle woestyne, sal Ek oordeel hulle, en hulle sal weet dat Ek die HERE is.

Ons het gekom volle siklus. Die toestand van die wêreld van vandag is terug vir die staat wat gevra het Noag, en die profete van oud tot hulle baie lewens uitroep God se waarskuwings te gee. Ons het dieselfde boodskap vandag. Ons Here, Here van die Here, het gesê: "En kyk, Ek kom gou, en my loon is by My, om elkeen te vergeld soos sy werk sal wees. Ek is die Alfa en die Oméga, die begin en die einde, die eerste en die laaste."(Openbaring 22:12: 13) In die sluitingsdatum, het hy bygevoeg," Ek kom gou." (Openbaring 22:20) Mei al Sy kinders antwoord die gebed, "Amen, ja kom, Here Jesus."(Openbaring 22:20)

Bob

*Computer Translated

No comments: